حجت الاسلام والمسلمین محمدعبادی زاده افزود: در گذشته هر خانه ای یک کارخانه کوچک بود و اعضای خانواده هم کارگران آن بودند که با همکاری یکدیگر در اقتصاد مشکل کمتری داشتند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان داشت: امروزه یکی از راه های ایجاد اشتغال که باید به طور جدی از سوی سازمان صمت و فنی حرفه ای پیگیری شود، ترویج مردم به سمت راه اندازی صنایع کوچک است.

وی اظهار داشت: اعطای تسهیلات و ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی و کوچک، به پویایی و رونق اقتصادی هرمزگان کمک بسیاری خواهد کرد.

 سربلندی نظام اسلامی نشانه مقاومت شجاعانه جوانان انقلابی است

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: ۲۳ مردادماه روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده که سربلندی و عزت نظام اسلامی نیز نشانه ای از مقاومت جوانان انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: کشورهای بسیاری هستند که تجهیزات و سلاح های نظامی بسیاری دارند اما به دلیل نداشتن ارتباط با خدا، شجاعت کافی برای مقابله با دشمنان خود را ندارند.

وی گفت: امروزه جوانان انقلابی کشورمان توانسته اند با شجاعت استفاده از توانمندی ها و سلاح های نظامی مقابل بیگانگان مقاومت کنند.

خطیب جمعه این هفته بندرعباس بیان کرد: توقیف کشتی انگلیسی و سقوط پهباد آمریکایی در آب های خلیج فارس، بیانگر شجاعت و مقاومت اسلامی مردم این مرز و بوم است.

وی اظهار داشت: همچنین جوانانی که در ۸ سال دفاع مقدس به مقابله با صدام و استکبارجهانی ایستادگی کردند، الگویی آشکار برای دیگر کشورهای مسلمان هستند.

 شایعه، تار و پود جامعه اسلامی را مورد تهدید قرار می دهد

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود شایعه را یک جنگ روانی دانست و گفت: اگر این معضل اجتماعی در جامعه اسلامی رواج پیدا کند، تار و پود آن را مورد تهدید قرار می دهد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: پیشروی شایعات در هر جامعه ای مضرات زیادی دارد که از بین رفتن آرامش، اعتماد و به خطر افتادن آبروی مومنان برخی از آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: در دین اسلام و سخنان امیرالمومنین علی (ع) نیز بارها بر شایعه سازان و شایعه پراکنان لعنت و نفرین فرستاده شده و اسلام از آنها به عنوان دروغگویان و کذابین یاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: اگر اعتماد که یک سرمایه اجتماعی است در جامعه به خطر بیافتد، فاجعه رخ می دهد و نیکوکاران نمی توانند به مومنان خدمتگزاری کنند.

وی با اشاره به اینکه بروز شایعه، بدبینی مردم به یکدیگر را بیشتر می کند افزود: بی اعتمادی ها به مرور زمان موجبات حضور بیگانگان در جامعه اسلامی را افزایش می دهد.

 ۶۰۴۸/۹۹۴۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.