به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود علوی روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: ائمه جمعه در کشور در بطن جامعه قرار دارند و به جامعه آرامش بخشیده اند.
حجت الاسلام علوی گفت: نقش مثبت و هدایت خوب مسئولان درجهت خدمت رسانی به آحاد جامعه، بیانگر عزم آنهاست که قابل تقدیر بوده و استان زنجان نیز از نظر دیانت، سخت کوشی و دانش سرآمد است.
وزیر اطلاعات به خصوصیات امام جمعه زنجان اشاره و تصریح کرد: حجت الاسلام خاتمی از افرادی هستند که در امواج پر تلاطم انقلاب توانسته اند به خوبی هدایت امور را در دست داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حواشی زنجان با همدلی و آرامش موجود، نسبت به سایر استان ها کمتر بوده و با تعاملی که مسئولان دارند، حل می شود.
حجت الاسلام علی خاتمی تاکید کرد: همه ما باید بدانیم که در یک کشتی قرار گرفته ایم و باید منش رهبر معظم انقلاب را الگوی رفتاری خود قرار دهیم.
حجت الاسلام خاتمی به سیل اخیر در کشور و شدت بارش ها در استان اشاره و تاکید کرد: به دلیل آمادگی مسئولان و دستگاه های متولی هنگام وقوع بارش ها مشکل خاصی برای استان به وجود نیامد.
وی به نقش مهم امنیت و تامین آن توسط نهادهای امنیتی اشاره کرد و افزود: مدیران کل اطلاعات زنجان در ادوار مختلف عملکرد موثر و فعال داشته اند و حضور حجت الاسلام علوی در راس این وزارتخانه مایه دلگرمی است.
به گزارش ایرنا، وزیر اطلاعات برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل اطلاعات زنجان به این استان سفر کرده است.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.