کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان هرمزگان گفت: با توجه به تقویت بادهای 120 روزه در جنوب شرق کشور طی امروز و فردا در مناطق شرقی استان احتمال گردوغبار دور از انتظار نخواهد بود.

مجتبی حمزه نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در خصوص پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، افزود: طی امروز در ساعات بعدازظهر در مناطق دریایی شاهد افزایش بادهای جنوب غربی- شمال غربی خواهیم بود و دریا طی ساعات بعدازظهر به‌ویژه در محدوده تنگه هرمز نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود شناورهای سبک و صیادی در ساعات بعدازظهر از تردد دریایی در محدوده تنگه هرمز خودداری کنند، اضافه کرد: روز پنجشنبه موقتاً شاهد کاهش سرعت باد خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به تقویت بادهای 120 روزه در جنوب شرق کشور طی امروز و فردا در مناطق شرقی استان احتمال گردوغبار دور از انتظار نخواهد بود.

حمزه نژاد اضافه کرد: در ساعات بعدازظهر نیز رشد ابر خواهیم داشت که وقوع رگبار خفیف و پراکنده در ارتفاعات غربی محتمل است.

وی با تأکید بر اینکه پنجشنبه گرمای هوا در استان محسوس‌تر خواهد شد، در پایان گفت: از لحاظ دمایی با توجه به تقویت هوای گرم  از امروز شاهد افزایش نسبی دما در اکثر نقاط استان به‌ویژه مناطق شرقی خواهیم بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.