رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر مجهزترین تجهیزات هم در اختیار باشد ولی تا زمانی که انسان ایمان کافی نداشته باشد در میدان نبرد دچار ضعف و شکست می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی شامگاه شنبه(12 مرداد)  در دیدار با دریادلان نیروی دریایی منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، ارتش را پاسدار استقلال، تمامیت عرضی و کلیات نظام دانست و عنوان کرد: بعد پیروزی انقلاب اسلامی ارتش قهرمان با غیرت تمام مأموریت خود را آغاز کرده است و همیشه موفق و پیروز بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وظیفه ارتش در حوزه مردم یاری، اظهار کرد: ارتش در زمینه مردم یاری بسیار خوب درخشیده است.

وی اضافه کرد: دشمن قصد خدشه‌دار کردن تمامیت عرضی ما را دارد ولی باوجود رهبری حکیم و نیروی مسلحی مقتدر، جرئت تعرض به سرزمین مقدس ما را ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اگر مجهزترین تجهیزات هم در اختیار باشد ولی انسان ایمان کافی نداشته باشد، در میدان نبرد دچار ضعف و شکست می‌شود و آن چیز که تا آخرین نفس ما را یاری می‌کند و توان مقاومت در برابر دشمن را به ما می‌دهد ایمان به خداست.

وی ادامه داد: حضور نیروی دریایی در این منطقه راهبردی آمریکا را زمین‌گیر کرده است و این پیروزی باوجود نیروی انسانی مؤمن و ولایتمدار به‌دست‌آمده است.

این مقام مسئول در پایان به ارتقای توان اطلاعاتی در ارتش تأکید کرد و افزایش توان اطلاعاتی را مهم‌ترین موضوع برای موفقیت ارتش در انجام مأموریتش دانست.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.