سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه با انتقاد از سالن دیدار برابر آذرخش بندرعباس، گفت: زمین سالن فجر بندرعباس کیفیت مناسبی نداشت و بازیکنانم مدام سُر می‌خوردند.

جواد اصغری مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: بازی سخت و نفس‌گیری با توجه به شرایط آب و هوایی و بالا بودن شرجی در بندرعباس سپری کردیم.

وی با بیان اینکه نیمه اول را خوب شروع کنیم و موقعیت‌های مناسبی خلق کردیم، تصریح کرد: متأسفانه با بی‌دقتی و بدشانسی نتوانستیم از موقعیت‌های به‌دست‌آمده بهره لازم را ببریم.

اصغری مقدم با اشاره به اینکه در شروع نیمه دوم توانستیم به گل دست پیدا کنیم اما پس‌ازآن نتوانستیم فوتسال مناسبی ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: زمین سالن فجر بندرعباس کیفیت مناسبی نداشت و بازیکنانم مدام سُر می‌خوردند.

وی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی و زمین برای نماینده استان هرمزگان آشنا بود و همین عامل سبب شد تا حریف سه بر یک پیش بیفتد، اضافه کرد: خوشبختانه باانگیزه‌ای که در بین بازیکنان وجود داشت، توانستیم سریعاً بازی را جبران کرده و با کسب تساوی همچنان صدر جدول را حفظ کنیم و از همه مهم‌تر به هدف خود که همان عدم شکست در بندرعباس بود، دست‌یابیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.