مدیر تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس از پرداخت تمام مطالبات فصل گذشته  بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس خبرداد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، هومن رفیعی بندری با اعلام این خبر گفت: پس از بردهای پیاپی ساحلی بازان بندرعباس در لیگ برتر، تمام مطالبات فصل گذشته بازیکنان این تیم به دستور شهردار بندر عباس پرداخت شد تا دغدغه مالی بازیکنان برطرف و در ادامه مسابقات با انگیزه بیشتری در زمین حاضر شویم.

وی افزود: با توجه به بردهای تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در هفته های اخیر، عباس امینی زاده(شهردار بندرعباس) در جلسه ای فوق العاده نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان در فصل قبل تاکید کرد که خوشبختانه تمامی مطالبات بازیکنان در فصل قبل پرداخت شد.

رفیعی بندری خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به رشد تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس، به طور حتم  در دیدارهای بعدی تیم شهرداری بندرعباس، بخشی از  مطالبات فصل جدید بازیکنان و کادر فنی  نیز پرداخت خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه خوشبختانه طی هفته های جاری با درایت کادرفنی و توانمندی بازیکنان توانسته ایم نتایج درخشانی کسب کنیم، اضافه کرد: به طور حتم در ادامه مسابقات تیم شهرداری بندرعباس حریف سرسختی برای تمامی رقبا خواهد بود.

لازم به ذکر است، در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم شاهین خزر ردوسر، در جایگاه هفتم جدول رده بندی  قرار دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.