تیم فوتسال آذرخش بندرعباس توانست صدرنشین لیگ برتر فوتسال را در خانه متوقف کند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور عصر گذشته(11 مرداد) در حضور بیش از 3 هزار هوادار در سالن فجر بندرعباس پیگیری شد و تیم آذرخش بندرعباس دست به کار بزرگی زد و تیم سن ایچ ساوه را با تمامی ستارگانش سه بر سه متوقف کرد.

نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید و دو تیم بیشتر به اداره بازی مشغول بودند و موقعیت های کم خود را نیز به گل تبدیل نکردند. نیمه دوم اما پر گل شد و سن ایچی ها یخ بازی را آب کردند تا تماشاگران گل ببیند اما این گل پس از چند دقیقه پاسخ داده شد تا بازی دوباره مساوی باشد.

ادامه بازی به سود آذرخشی ها چرخید تا دو گل به ثمر برسانند و سن ایچ نیز که نمیخواست شکست خورده از بندر برگردد به حملات خود افزود و توانست در نهایت بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز برای خود به ساوه ببرد.

در این دیدار اسحاق سورغالی، پوریا گلشنی و مهرداد قنبرزاده برای تیم آذرخش و مهدی کریمی،علی مروتی و محمدجامع بالانی برای تیم سن ایچ ساوه موفق به گلزنی شدند.

به گزارش ایسنا، با این نتیجه تیم سن ایچ ساوه با 13 امتیاز همچنان در رده نخست و تیم آذرخش بندرعباس با 7 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفتند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.