رئیس هیأت ووشو هرمزگان با بیان اینکه جام بین‌المللى پارس آبروى ورزش کشور است، تصریح کرد: برخى‌ها در تلاشند نظر مسؤولان استان را در خصوص میزبانى هرمزگان تغییر دهند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، جام پارس به‌عنوان یکی از تورنمنت‌های مهم بین‌المللی همه‌ساله در اوائل سال میلادی به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.این رویداد بین‌المللی از اهمیت بالایی در ووشوی دنیا برخوردار است و فدراسیون جهانی ووشو ( IWUF ) آن را در تقویم سالانه خود جای داده است.

رئیس فدراسیون ووشو با حضور در هرمزگان اعلام کرد طبق تصمیمات اتخاذ شده و مشورت با استاندار قرار است جام پارس به میزبانى بندرعباس برگزار شود.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان در این خصوص اظهار کرد: بنده خوشحالم تورنمنت‌هاى بین‌المللى رشته‌هاى مختلف در هرمزگان برگزار شود چراکه معرف فرهنگ هرمزگان به سراسر دنیاست.

علیرضا بهرمن با بیان اینکه برخى‌ها نه خودشان حال کار کردن دارند نه اجازه مى‌دهند افراد توانمند به هرمزگان خدمت کنند، افزود: افراد ناکارآمد که سرلوحه فعالیتشان حسادت است مانع از ترقى هرمزگان در زمینه‌هاى مختلف خصوصأ ورزش استان شده‌اند. اگر بداخلاقی‌ها ادامه یابد مجبورم نامشان را در رسانه‌ها فاش کنم تا مردم آنها را بهتر بشناسند.

این مربى تیم ملى ووشو در ادامه گفت: در دهه کنونى با توجه به شرایط سخت تحریم‌ها و آزار و اذیت ملت عزیز ایران از سوى استکبار جهانى و دشمنان اسلام، سابقه ندارد ٢٥ کشور دنیا جهت حضور در یک رقابت ورزشى به کشور ما سفر کنند. حال با روابط خوب و تعاملات بین‌المللى ووشوى ایران به‌عنوان یکى از قطب‌هاى مهم ووشوى دنیا این اتفاق کم‌نظیر صورت گرفته است.

بهرمن تصریح کرد: به لطف خدا همه استان با محوریت اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در جهت برگزارى جام پارس به میزبانى شایسته شهر بندرعباس آماده‌اند و امیدوارم این یکى دو نفر هم از جمع مخالفان به موافقان بپیوندند چراکه این تورنمنت بزرگ بین‌المللى آبروى ورزش کشور است.

وى افزود: مخالفان دقت کنند که اکنون در گام دوم انقلاب قرار داریم و یکى از مهمترین راه‌هاى معرفى اندیشه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب به دنیا همین میزبانى‌هاى ورزشى است و مهم نیست در چه رشته‌اى برگزار شود.

رئیس هیأت ووشو هرمزگان به پیوستن رشته ورزشى کوراش به فدراسیون ووشو اشاره کرد و گفت: تابع تصمیمات‌ فدراسیون هستیم ‌و در عین کمک به انجمن کوراش استان، استقلال این انجمن در هیأت ووشو را حفظ می‌کنیم.

بهرمن اضافه کرد: بر اساس سیاست‌هاى اتخاذ شده از سوى وزارت ورزش و جوانان، انجمن کوراش از فدراسیون جودو جدا شد به فدراسیون ووشو پیوست و به مراتب این شرایط در استان‌ها نیز حاکم است.

به گزارش ایسنا، با نظر وزارت و جوانان، رشته ورزشى کوراش از فدراسیون جودو جدا شد و به فدراسیون ووشو آمده است و در حال حاضر مدال‌های طلای این رشته برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ از هفت طلا به ۱۵ طلا افزایش یافته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.