مصطفی غلامپور روز یکشنبه اظهارداشت: در این شهرستان ۱۳ طرح فرهنگی با پیشرفت ۴۰ درصدی نیمه تمام مانده است و فرهنگسرای بیکاه نیز با وجود پیشرفت ۷۰ درصدی به سرانجام نرسیده است.

راه اندازی موزه مردم شناسی رودان و تجهیز تماشاخانه (پلاتو) رودان از دیگر درخواست های فرماندار از وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در بدو سفر به رودان به مقام شهدای این شهرستان ادای احترام کرد و پس از آن مجتمع فرهنگی هنری رودکان را با هزینه حدود ۳۱ میلیارد ریال،  مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای هزار و ۱۵۰ مترمربع افتتاح کرد.

افتتاح بلوار هزار و ۲۰۰ متری فرهنگ با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و تجلیل از خدمات ارزنده موسی روشی استاد خوشنویسی و موسیقی از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان رودان است.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز (یکشنبه) نیز دیداری با استاد احمد سایبانی، قدردانی از خدمات ارزنده استاد حسین پریش، منصور نعیمی و حسین احمدی نسب دارد و در نشست با ادارات زیرمجموعه وزارت ارشاد (حج و زیارت، اوقاف و امورخیریه، امور کتابخانه ها و خبرگزاری جمهوری اسلامی) و نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه بندرعباس شرکت می کند.

همچنین وزیر ارشاد اسلامی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در یک نشست خبری دستاوردهای سفر۲ روزه خود به استان هرمزگان را برای خبرنگاران تشریح می کند و پس از آن با بدرقه مسوولان راهی تهران می شوند.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری ۲ روزه  روز گذشته (شنبه) وارد هرمزگان شد.

دیدار با نماینده جدید ولی‌فقیه در هرمزگان، شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی، افتتاح سینمای دیجیتال «گوهر» بندرلنگه، «نگارخانه مروارید» بندرلنگه،  دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های غرب هرمزگان و تقدیر از خدمات ارزنده استادان برجسته غرب هرمزگان (استاد احمد حبیبی و علی رادمهر) از برنامه های سفر ۲ روز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هرمزگان بود.

۲۰۹۴/۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.