نماینده مردم هرمزگان در مجلس شوراى اسلامى گفت: این جلسه را به فال نیک گرفته و امیدواریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و نمایندگان و فرمانداران و ائمه جمعه استان قدم‌های مثمر ثمر برداریم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، احمد مرادى در جلسه شوراى فرهنگ عمومى استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى اظهار کرد: شوراى فرهنگ عمومى مهم‌ترین رکن تصمیم‌گیری در استان است.

وى ادامه داد: نمایندگان موظف‌اند گزارش‌های این جلسه را به مجلس ارائه دهند.

مرادى تصریح کرد: اگر می‌خواهیم خروجی خوبى داشته باشیم باید از تشریفات فاصله گرفته و تصمیمات منطبق بر منطق و کارشناسی شده باشد و پیگیری‌های مستمر اتفاق افتد.

وى اظهار کرد: در استان باید در موزه فرهنگى با حساسیت کار را دنبال کرده و از ظرفیت‌ها استفاده و حمایت و پشتیبانی وزارت فرهنگ همراه خود داشته باشیم.

مرادى ادامه داد: در حقیقت هر تصمیمى در حوزه فرهنگى گرفته شود مسئولیتش با وزیر است. ما هرچقدر از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد حمایت شویم به همان میزان خروجی‌ها بهتر خواهد بود.

وى خاطرنشان کرد: تا نتیجه موضوع پیشین مشخص نشود، سراغ مسئله بعدی نرویم. ما به‌عنوان نمایندگان مردم آمادگی داریم تلاش کنیم دغدغه جامعه در زمینه‌های مختلف کم شود.

مرادى در پایان گفت: مشکلات فراوانى در زمینه‌های مختلف وجود دارد که باید باهمت همه ما رفع شود. همچنین از حضور روسا دانشگاه‌ها قدردانى کرده زیرا حضور این افراد در این جلسات شوراى فرهنگ عمومى بسیار مفید است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.