نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه ما باید جامعه را در مقابل شایعات دشمنان واکسینه کنیم، خاطرنشان کرد: باوجود جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی، مردم با درک و بصیرت خود دشمنان را به انفعال کشانده و پریشان کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: شایعه موضوعی است که بر باورهای عمومی مردم تحمیل می‌شود و از فردی به فرد دیگری دست‌به‌دست می‌شود.

وی با بیان اینکه شایعه را دشمن سفارش می‌کند، عوام‌فریب پخش می‌کند و عامه می‌پذیرند، تصریح کرد: دشمنان با اجیر کردن منافقین و جمع‌کردن آن‌ها در برخی کشورها با سرمایه عربستان سعودی به تولید شایعه می‌پردازند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده با اشاره به اینکه ما باید جامعه را در مقابل شایعات دشمنان واکسینه کنیم، خاطرنشان کرد: شایعات در حالی دست‌به‌دست می‌شوند درحالی‌که هیچ سند و دلیلی همراه با خود ندارد و امروزه باوجود فضای مجازی دست‌به‌دست شدن شایعات سرعت بیشتری گرفته است.

امام‌جمعه بندرعباس ادامه داد: اگر یک نفر شایعه‌ای تولید کند و دیگران همراهی نکنند، شایعه در نطفه خفه می‌شود.

وی با بیان اینکه شایعات در جامعه هدفمند تولید و پخش می‌شود تا باور مردم را به همراه داشته باشد، اضافه کرد: شایعات را می‌توان جنگ روانی تمام‌عیار توسط توطئه گران برای نابودی جامعه اسلامی ذکر کرد.

حجت‌الاسلام عبادی زاده در خطبه دوم نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه جامعه متقی جامعه‌ای واکسینه و سرعت حرکت خود را می‌تواند در مسیر آرمان‌های توحیدی با سرعت بیشتر دنبال کند، بیان کرد: امیدوارم جامعه ‌ایمانی ما روزبه‌روز بتواند خود را با سپر ایمان، تقوا و الهی مجهز کند و آستین‌های همت را بالا بزند و خود را برای آرمان‌های بلند و بزرگ ملت ایران اسلامی مهیا سازد.

وی با بیان اینکه تمامی همت خود را برای تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به کار خواهم بست، تصریح کرد: جوانان محور ، مردم پایه‌های اصلی و مسئولان نوک پیکان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک دستور عمل ولایی برای تک‌تک آحاد اسلامی ماست، افزود: باید این دستور عمل را به‌درستی فراگرفته و اجرا کنیم و جوانان باید این بیانیه را تبدیل به برنامه کنند و براساس اولویت اجرایی کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی باید براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز برنامه‌ریزی کنند و با نشانه‌گذاری بر روی آن پیش بروند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده با بیان اینکه به‌تمامی دستگاه‌های اجرایی تکلیف می‌کنم که برنامه‌های خود را براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تنظیم کنند، اظهار کرد: در آستانه چهلمین اقامه نماز جمعه در سراسر کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه حج و نماز جمعه دو کنگره بزرگ جهان اسلام هستند، اضافه کرد: خوشبختانه این دو کنگره بزرگ با یکدیگر تداخل زمانی در سالگرد چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور پیداکرده‌اند.

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه نماز جمعه نشان‌دهنده شوکت جامعه اسلامی، مؤمنین و نظام اسلامی است، افزود: نماز جمعه متصل به ولایت است و نمی‌توان آن را از ولایت جدا کرد؛ نماز جمعه نیازمند اذن ولی و یک نماز حاکمیتی است.

وی با اشاره به ششم مرداد روز کارآفرینی با تأکید بر اینکه نیازمند به بازتعریف اشتغال هستیم، عنوان کرد: اشتغال ایجاد میز توسط دولت نیست بلکه نیازمند به یک بازتعریف در این خصوص هستیم تا مشکل بیکاری و اشتغال را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام عبادی زاده با بیان اینکه مهارت افزایی امری مهم و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید در حوزه مهارتی اهتمام بیشتری داشته باشند نه آنکه دانشجو بدون مهارت فارغ‌التحصیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به نهم مرداد روز اهدای خون، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در امورات خیرخواهانه و خداپسندانه کار خود را به‌خوبی بلد هستند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره با درک و بصیرت درست در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند، افزود: باوجود جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی، مردم با درک و بصیرت خود دشمنان را به انفعال کشانده و پریشان کرده‌اند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.