پس از دوبار تعویق سرانجام امروز انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس که قرار بود 11 اسفندماه از ساعت 8 صبح هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شود، به دلیل رخ دادن حواشی مختلف برگزار نشد و قرار شد به علت اعتراض عده‌ای از اعضا به ۱۸ اسفندماه موکول شود که با انتخاب هیئت‌رئیسه موقت این انتخابات صبح امروز برگزار شد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا ، افزود: برابر تقویم زمان‌بندی انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس که به دور دوم کشیده شد، امروز 31 تیرماه از ساعت 8 با رقابت 43 نامزد انتخاباتی برگزار شد.

خلیل قاسمی اضافه کرد: این انتخابات در فضایی سالم و با آرامش و دور از هرگونه تنشی در حال برگزاری است و سلامت انتخابات مورد تأیید است.

وی بیان کرد: انتخابات از ساعت 8 صبح به مدت 10 ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز می‌توانیم از ساعت 18 به بعد تمدید کنیم.

قاسمی با بیان اینکه امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری فعالین اقتصادی در این انتخابات باشیم، عنوان کرد: با توجه به الکترونیکی بودن فرآیند انتخابات بلافاصله پس از اتمام زمان انتخابات، نتایج اعلام خواهد شد.

همچنین یکی از نامزدهای انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس ، در گفت و گو با ایسنا، افزود: انتخاباتی پرشور از صبح امروز آغازشده که در سلامت کامل در حال برگزاری است.

محمدرضا صفا با در خصوص رد صلاحیت نایب‌رئیس اول سابق اتاق بازرگانی بندرعباس، تصریح کرد: طبق قانون نمی‌شود 24 ساعت پیش از برگزاری انتخابات کسی را تأیید یا رد کنند.

وی در پایان گفت: متأسفانه این اتفاق رخ داد و برای استان هرمزگان متأسفم که کارآفرین و مهره‌ای دلسوز، توانمند، کارآفرین و لایق را از دست دادیم.

به گزارش ایسنا، از حوالی ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه ۳۰ خردادماه و به فاصله کمتر از چند ساعت تا آغاز رأی‌گیری به ناگاه لیست ۴۸ نفره انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس به ۴۳ نفر تقلیل یافت و در میان چهره‌های شاخص حذف‌شده از لیست نام ابراهیم پورحیدری و محسن عسگری به چشم می‌خورد، همچنین نام مهرداد بازرگان شاخص‌ترین چهره انتخابات این دوره نیز عصر شنبه از لیست حذف شد.

 

***

برای دیدن گزارش ویدئویی ایسنا کلیک کنید


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.