فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: بیش از چهار میلیارد ریال مواد غذائی قاچاق توسط مأموران انتظامی در شهرستان بندرعباس کشف شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران اظهار گرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی مواد غذائی قاچاق دریک انبار واقع در مرکز شهر بندرعباس، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی انبار و کسب دستور مقام قضائی به محل موردنظر اعزام و در بازرسی ازآنجا تعداد 876 کیسه ۱۰ کیلویی درمجموع 8 تن و 760 کیلوگرم برنج خارجی ، 9 هزار و836 عدد انواع نوشیدنی ، 5 هزار و 269 قوطی انواع کمپوت‌های خارجی و یک هزار قلم انواع لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس عنوان کرد: ارزش کالای مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان 4 میلیارد و 370 میلیون ریال برآورد شده که در این خصوص یک نفر شناسایی و اقدامات جهت دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

سرهنگ مشایخ در پایان مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت قاچاقچیان کالا، مراتب را سریعاً از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.