سردار 'عبدالله نظرپور' روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پاسگاه مرزی ساحلی' بوخضیر' دریابانی ماهشهر روز گذشته با تشدید اقدام های کنترلی در آبراه اروندرود یک فروندشناور باری حامل برنج قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی ازشناور توقیف شده 45 هزار کیلوگرم شکر قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.
سردار نظرپور ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و 600میلیون ریال برآورد و اظهار کرد: دراین ارتباط 6 متهم به قاچاق کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده مرزبانی خوزستان همچنین گفت: یک فروند شناور باری حاوی 104 هزار کیلوگرم برنج قاچاق خارجی نیز در آبراه اروند توسط ماموران دریابانی کشف و ضبط شد.
سردار نظرپور ضمن تاکید بر عزم جدی دریابانانی برای برخورد با قاچاق کالا اظهار کرد : ماموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان با تشدید اقدامات کنترلی در آبراه اروند یک شناور باری حامل برنج قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وی ارزش این محموله قاچاق را 6 میلیارد و 300 میلیون ریال بیان کرد و گفت: در این ارتباط هفت متهم به قاچاق کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
در سال جاری چندین فقره کالای قاچاق میلیاردی در مناطق ساحلی جنوب خوزستان توسط ماموران دریابانی خوزستان کشف و ضبط شده است.
بیشتر کالاهای قاچاق از کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس بارگیری شده است.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.