به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از روابط عمومی های برتر و پیشکسوتان این عرصه در استان افزود: این اقدام مهم با برقراری ارتباط موثر با رسانه ها و مدیران مجموعه میسر می شود.
وی تاکید کرد: امروز جامعه به پوشش و عملکرد سریع خبری نیاز دارد و روابط عمومی ها باید به موقع خبر را تولید و در اختیار مصرف کننده (رسانه ها) قرار دهند.

**از افراد کارآمد درعرصه روابط عمومی استفاده شود
استاندار هرمزگان اظهارداشت: باید از باهوش ترین، فکورترین، ورزیده ترین و کارآمدترین افراد در روابط عمومی ها بکار گرفته شود و مدیران مجموعه ها جایگاه روابط عمومی ها را رفیع و پراثر بدانند.
همتی ادامه داد: برخی از مدیران و مسوولان دستگاه های اداری درک درستی از جایگاه روابط عمومی ندارد و از افرادی ناکارآمد و ضعیف برای این حوزه مهم استفاده می کنند.
وی یاد آور شد: روابط عمومی ها باید دشمن شناس باشند و با مطالعه و برنامه ریزی رفتارهای تشویش آفرین دشمنان را خنثی و امید را در جامعه تزریق کنند.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: امروز جامعه به گفت و گوی صریح و به موقع و اغناء کننده نیاز دارد که باید روابط عمومی ها به این مهم به عنوان وظیفه اصلی خود بپردازند.
استاندار هرمزگان گفت: دستگاه ها وسازمان های هرمزگان باید عملکردی پویا وهدفمند داشته باشند و در سال جاری در جهت توسعه رونق تولید و جذب سرمایه گذار وارد عمل شده و به فکر ایجاد موانع نباشند، چرا که هر زمان موانع در مسیر کار باشد، فساد بوجود می آید.
وی در پایان با اشاره به تعلل در انتخاب سرپرست جدید روابط عموعی استانداری هرمزگان گفت: سعی داشتیم برای این حوزه از نیروهای باانگیزه، توانمند، باتجربه و کاردان استفاده کنیم.
در پایان آیین بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی ها، از پیشکسوتان، برگزیدگان و دارندگان رتبه های برتر هرمزگان با حضور استاندار تجلیل و قدردانی شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.