به گزارش ایرنا، سید ضیاء هاشمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران مرکز بوشهر افزود: با توجه به جایگاه رسانه در دنیای مدرن، ایرنا با قدمت و هویت تاریخی ویژه به دلیل جایگاه رسمی مخاطبان خاص و مهم دارد.
وی اظهارداشت: مخاطبان ایرنا قبل از عموم مردم، نخبگان رسمی جامعه هستند که درعرصه مدیریتی، سیاست گذاری و امور اجرایی تعیین کننده بوده و خبرشان از طریق ایرنا منعکس و بیش از همه منابع اخبار مورد نیاز خود را از این رسانه می گیرند.
وی بیان کرد: خبر درهمه جوامع بویژه در ایران برای مدیران، سیاست گذاران، تصمیم گیران و اجرا کنندگان این سیاست ها و تصمیم ها کالایی ارزشمند است برای اینکه خبر تنها آگاهی نیست بلکه مبنای تصمیم و جرقه هایی برای شکل گیری فضا و مسیر جدید است.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: تیم کوچک خبری ایرنا در بوشهر توانسته در گستره وسیع استان اثر گذار باشد و همین توقع نیز از دفاتر ایرنا وجود دارد که با علاقه به کار رسالت خود را در استان ها دنبال کنند.
وی اضافه کرد: مایه مسرت است که می بینم همکارانم در ایرنا با وجود مشکلات زیاد و مزایای کم، کارهای بزرگی انجام می دهند.
هاشمی تاکید کرد: مجموعه سازمانی ایرنا کوچک ولی از نظر اثر گذاری بسیار بزرگ است و هر 100 نفر آنها می توانند به اندازه هزار نفر اثرگذار باشد.
وی تاکید کرد: ایرنا سرمایه بزرگی است که از گذشتگان به ما رسیده و آن چیزی که باید به نسل بعد تحویل دهیم باید سازمانی بزرگتر، اثرگذار تر، غنی تر و جدی تر باشد و این بزرگی تنها وابسته به امکانات و خدم و حشم نیست بلکه به ظرفیت معنوی، حرفه ای و مهارتی است.
وی در باره مشکلات و نیازمندی های مطرح شده توسط همکاران دفتر ایرنا بوشهر گفت: تلاش می شود کم و کاستی های موجود برطرف و مسائل و مشکلات همکاران پیگیری شود.
هاشمی، همدلی و همکاری بین کارکنان دفتر بوشهر را بسیار ارزشمند دانست و گفت: مسائل انسانی برمسائل سازمانی تقدم دارد و با وجود هویت انسانی، اخلاقی و دینی کار سازمانی موفق تر می شود.
هاشمی افزود: با توجه به تصویب راه اندازی نخستین مرکز چند رسانه ای استانی ایرنا در استان بوشهر فراگیری دوره های آموزشی و فراهم کردن امکانات لازم در این زمینه ضروری است.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مصوبه راه اندازی دفتر ایرنا در عسلویه وجود دارد باید از این ظرفیت برای اطلاع رسانی در این بخش براساس ظرفیت های موجود در منطقه استفاده کرد.
هاشمی گفت: رسانه های مدرن به گسترش فیزیکی و سازمانی گرایش ندارند و بیشتر از توان رابطان خبر و خبرنگاران افتخاری استفاده می کنند.
در این نشست اکبر اقبال مجرد رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان بوشهر گزارشی از فعالیت ها،
مسائل و نیازهای ایرنا در استان بوشهر ارائه و هر یک از نیروها نیز بطور جداگانه مشکلات حوزه فعالیت و درخواست های خود را در زمینه برطرف کردن موانع موجود بر سر راه اطلاع رسانی در استان بوشهر مطرح کردند.
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به منظور دیداری سه روزه سه شنبه شب وارد استان بوشهر شد.
دیدار با استاندار، حضور در نشست های شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی ها و شورای اداری، سخنرانی در جمع رئیسان دانشگاه های استان بوشهر، افتتاح سالن کنفرانس شهدای ایرنا و بازدید از مراکز فرهنگی بوشهر از جمله برنامه های مدیرعامل ایرنا در سفر به این استان است.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.