به گزارش ایرنا، حسین هاشمی تختی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل و گرامیداشت مقام معلم در استان افزود: دشمنان با هر ترفندی سعی در آلوده کردن فضای جامعه را دارند و هنر معلمان و فرهیختگان این است که در این راستا با داشتن بصیرت و دشمن شناسی به جامعه آگاهی بخشند.
وی ادامه داد: علت اصلی نامگذاری سالروز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم نیز اینست که ایشان آگاهی، شناخت و بصیرت را به جامعه منتقل می کرد و معلمان نیز بخصوص در این فضای آلوده جامعه باید چنین نقشی داشته باشند.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: معلمان فرشتگانی هستند که در کنار همه دغدغه ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند، نشاط و شادابی را به کلاس تزریق می کنند.

**حمایت دولت و مجلس از جامعه معلمان
هاشمی تختی با قدردانی از مقام شامخ معلم و نقش برجسته این قشر فرهنگی در جامعه گفت: دولت و مجلس باید در کنار هم برای حفظ جایگاه معلمان، رفع مسائل و مشکلات و حمایت از این قشر فرهیخته فرهنگی تلاش کنند.
وی یادآورشد: معلم نباید مجبور باشد برای اینکه خود را به سطح متوسط جامعه برساند، شغل دیگری را برای خود برگزیند .
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دغدغه یک معلم باید انتقال نشاط، شادابی و امید به دانش آموزان به عنوان آینده سازان این جامعه باشد اما اگر خود مایوس باشد نمی تواند این نقش را به خوبی ایفا کند.
هاشمی تختی اضافه کرد: باید قوانینی در سطح کلان تصویب شود که مقداری از آلام و دردهای معلمان را کاهش دهد.
وی ابراز داشت: دغدغه همه نمایندگان استان هرمزگان نیز تلاش در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی معلمان و همچنین جذب سهمیه نیروی انسانی و افزایش حقوق این قشر است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.