به گزارش ایرنا، الیاس محسنی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: ماه رمضان فرصتی مهم برای نیایش، ارتباط با خدا و خودسازی انسانهاست که می تواند بر رفتار آنها تاثیرات خوبی بگذارد.
وی بیان داشت: در این ماه مبارک، مساجد شهر بندرعباس نیز با غباروبی و اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی، برای پذیرایی و استقبال از روزه داران آماده شد.
این مقام مسوول خاطر نشان کرد: همچنین دیگر برنامه های مساجد شامل، جشن بزرگ کله گنجشکی برای روزه اولی ها و جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
وی هدف از اجرای این گونه برنامه ها را، ایجاد شور و نشاط بیشتر شهروندان و کارکنان شهرداری بندرعباس دانست و عنوان کرد: برگزاری مسابقه بدمینتون و پرتاب آزاد بسکتبال ویژه آقایان و بانوان و مسابقه والیبال ساحلی و فوتسال برای آقایان ازجمله این فعالیت هاست.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: در راستای افزایش روحیه شادابی برای کارمندان، دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس اجرا می شود.
محسنی ادامه داد: این المپیاد در رشته های ورزشی فوتسال و والیبال ویژه آقایان و دارت، شطرنج، تنیس روی میز، فوتبال دستی، بدمینتون و پرتاب آزاد بسکتبال ویژه آقایان و بانوان برگزار می شود.
9944 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.