به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز یکشنبه در این پیام بیان داشت: با وجود گسترس این فرهنگ و تلاش های صورت گرفته اما همچنان باید در راستای فرهنگ سازی هر چه بیشتر در این مسیر گام برداریم.
وی در این پیام آورده است: فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و مردم مومن استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
استاندار هرمزگان در این پیام عنوان داشت: نیمه شعبان سالروز میلاد حجت خدا بر روی زمین است که با ظهور خود حکومت عدل الهی را در سراسر گیتی برپا خواهد ساخت و ظلم و ستم را از بین می برد.
همتی تصریح کرد: در دوران غیبت حضرت امام زمان (عج) بر ما واجب است که به مانند یک منتظر واقعی آن حضرت زندگی کنیم تا زمینه ساز فرج حضرت صاحب الزمان (عج) باشیم و در زمره یاران ایشان قرار بگیریم.
وی در ادامه این پیام آورده است: این ایام خجسته و مبارک به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز نامگذاری شده ،سربازانی که در اوج گمنامی، حافظ امنیت و آرامش ایران اسلامی می باشند و آرامش امروز کشور مرهون تلاش، فداکاری و جانفشانی این سربازان است.
استاندار هرمزگان در پایان این پیام اظهار داشت: اینجانب ضمن تبریک این هفته به این بزرگواران، از رشادت تمامی آنها تجلیل و قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند منان توفیق همگان را در راه سربازی حضرت مهدی موعود (عج) و انتظار واقعی برای ظهور آن حضرت خواستار هستم.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.