به گزارش ایرنا،سیروس شفقی روز دوشنبه در نشست شورای اداری کرج با قدردانی از دستگاه های اجرایی برای برگزاری کنگره بزرگ شهدا در البرز افزود: دهه فجر و سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مغتنم برای اطلاع رسانی از دستاوردها است.
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید با برنامه ریزی و اقدامات موثر آیین های ویژه دهه فجر را هرچه پر بار تر برگزار کنند.
شفقی گفت: امروز دشمن با جنگ روانی، اقتصادی درصدد فشار بیشتربرای مردم است بنابراین تلاش دستگاه های اجرایی نیز باید افزایش یابد.
وی اضافه کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی همیشه شاهد این توطئه ها از سوی دشمنان بودیم مردم به خوبی یاد گرفته اند که چگونه ازاین جنگ اقتصادی نیز سربلند بیرون آیند.
فرماندار کرج خاطرنشان کرد: امروز بدعهدی استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی به ویژه در برجام آشکار شده است .
وی افزود: دشمنان با همراهی دست نشانده های رسانه ای در صدد بی ثباتی و ناآرامی ها در کشور بودند که مردم آگاه ایران توانستند سربلند از این توطئه ها نیز بیرون آیند.
شفقی گفت: در بحث برجام شاهد آن بودیم به رغم تمام کارشکنی ها پیروزهایی را در دادگاه های بین المللی به دست آوردیم .
وی اضافه کرد: همچنین رجز خوانی دشمنان در 13 آبان برای قطع کردن صادرات نفت به نتیجه ای نرسید.
فرماندار ویژه کرج خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور هم با تمام مشکلات،با تمهیدات دولت و بانک مرکزی که در سخنان منطقی رئیس جمهوری مطرح شد امیدمی رود تا بهتر شود.
شفقی گفت: کاهش نرخ ارز، طلا و ثبات نسبی در بازار از جمله اقدامات موثردر این زمینه بوده که امیدواریم این روند ادامه یابد.
وی یاد آورشد: انتظارمی رود مسئولان با مسئولیت پذیری بیشتر فتنه ها را هوشمندانه حل کنند تا شاهد رونق اقتصادی، عزت وسربلندی ایران اسلامی باشیم .
شفقی اضافه کرد : درایام الله دهه فجر علاوه بر تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهدا تاکید می شود تا نمایشگاهی از دستاوردها نیز برپا شود.
وی ادامه داد: بدون همراهی مردم موفقیتی نخواهیم داشت و در زمینه مبارزه با فساد برخورد با متخلفان در دفاع از مدیران پاکدست مورد توجه است.
فرماندار ویژه کرج گفت: کمک جدی به مدیران بنگاه های اقتصادی به ویژه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و فعال سازی کارگروه رونق تولید در شهرستان کرج ضروری است.
شفقی افزود: توجه جدی به کالاهای مورد نیاز شهرستان در برنامه ریزی مدنظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی و اصناف بحث های قیمت اقلام بویژه گرانفروشی و کم فروشی نان را مدنظر قرار دهند.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: قطعی آب شرب در برخی مناطق ،حمل آرد نان و قیر مورد نیاز برای پروژه های عمرانی از جمله مشکلاتی است که باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: برای درمان های دارویی شهرستان لازم است تلاش و سرعت عمل بیشتری صورت گیرد .
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.