به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شهر خرمدره، با اشاره به دوراندیشی امام راحل و نامگذاری این روز در اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی به نام روز قدس، اظهار کرد: بیت المقدس قبله اول مسلمانان، پاره تن اسلام و محلی به ذات مقدس است.
وی تاکید کرد: این مکان مقدس در تمام ادیان قابل احترام است که حالا تحت اسارت گروهی صهیونیستی قرار گرفته که به هیچ کس و هیچ چیز قائل نیستند.
امام جمعه خرمدره با قدردانی از حضور چشمگیر مردم برای گرامیداشت این روز، بیان کرد: ملت ایران همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بودند و امروز نیز این حضور پرشور نشان از تداوم حمایت مردم دارد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مرقد امام راحل، تصریح کرد: ما شکل معیوب برجام را قبول نمی کنیم زیرا شرایط مقام معظم رهبری در آن لحاظ نشد و امید است در پسابرجام فرمایشات ایشان لحاظ شود.
امام جمعه خرمدره یادآور شد: امیدواریم مسئولان آگاه به وظایف و در مسیر درست حرکت کنند و مسئولانی که در وقت لازم برای گرفتن رای مردم صحبت می کنند مبادا با اعمال و رفتارشان اقدامی مخالف مصالح نظام انجام دهند.
7324/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.