به گزارش ایرنا، فریدون همتی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگاران اظهار داشت: این همایش و نمایشگاه نشان دهنده پویای و تحرک مثبت استان است.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان در مدت 2 روز برپایی همایش می توانند با مراجعه به این نمایشگاه ها اطلاعات خود را در مورد این استان بیشتر کنند.
استاندار هرمزگان همچنین اضافه کرد: این آمادگی وجود دارد که با سرمایه گذاران علاقه مندی که نتوانستند در این همایش شرکت کنند ارتباط برقرار کرده و ظرفیت های استان را به آنان معرفی کنیم.

** صنایع دستی ظرفیتی برای حفظ مردم در سکونتگاه هایشان
استاندار هرمزگا اظهار داشت: یکی از بخش هایی که در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری مورد توجه حاضران قرار گرفته، بخش صنایع دستی است که 65 هزار نفر در این بخش مشغول به کار هستند.
همتی افزود: برای این منظور باید دسترسی فعالان صنایع دستی به بازار را ساده کرده و بازارهای جدید برای آنان فراهم کرد که برگزاری نمایشگاه ها یکی از روش های آن است.
به گفته وی، وقتی افراد بتوانند در محل سکونت خود کسب درآمد کرده و معیشت شان را تامین کنند تمایل چندانی برای مهاجرت به سایر نقاط و مواجه شدن با مشکل های مختلف ناشی از آن را نخواهند داشت.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.