به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری روز سه شنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در زمین های ملی هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش مدیرکل آب و فاضلاب استان در خصوص تسریع در روند عملیات بازسازی تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس ، از بررسی جزئیات و ابعاد مختلف فنی و قانونی آلودگی دریا در این جلسه خبر داد.
وی اظها داشت: در صورت طرح شکایت از سوی شهروندان در خصوص عوارض ناشی از پساب های آلوده، طبق قانون متولیان امر مسئول جبران خسارت های وارده هستند.
حجت الاسلام اکبری یادآور شد : آلودگی دریا در ساحل بندرعباس پدیده ای است که موجب شده تا این منبع خدادادی در معرض خطر جدی و فاجعه زیست محیطی قرار گیرد.
وی ادامه داد: با وجود اقدام های گسترده در جهت بازسازی تصفیه خانه فاضلاب و استاندارد سازی پساب ها براساس شاخص های محیط زیست و ارائه گزارش ها از سوی مسوولان، همچنان هشدار و ضرب الاجل دستگاه قضایی برای متولیان امر برقرار است و تا رفع کامل نواقص موجود ، ادامه خواهد داشت.
رییس شورای حفظ حقوق بیت المال در زمین های ملی و منابع طبیعی هرمزگان گفت: گروه های گشت حفاظت از زمین های ملی و منابع طبیعی باید بیش از پیش مراقب افراد سودجو و زمین خواران باشند ، زیرا پس از دست اندازی متجاوزان، طرح موضوع در مراجع قانونی و تخریب سازه های ایجاد شده ، هزینه های گزافی به مردم و نظام تحمیل می کند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.