به گزارش ایرنا، الله مراد عفیفی پور روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مسوول پایگاه مقاومت بسیج شهرک شهید باهنر اظهار داشت: بسیج یکی از ماندگارترین و اثرگذارترین یادگارهای امام خمینی(ره) است که در 40 سال گذشته با تکیه بر قدرت الهی و پشتیبانی مردم به مرحله بالندگی رسیده است.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت گسترده بسیج در عرصه های مختلف از جمله جنگ اقتصادی با دشمنان می تواند آینده کشور و انقلاب اسلامی را در مسیر مستقیم و روبه توسعه تضمین کند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بهره گیری از برکات تفکر بسیجی و مدیریت جهادی در این مجموعه بنادر و دریانوردی را تضمینی برای عبور از چالش های حوزه تحریم دانست.
عفیفی پور افزود: حاکم شدن تفکربسیجی است که باعث شده از چالش های ایجاد شده توسط دشمنان و مسیرهای سخت به سلامت عبور کنیم.
وی بهره گیری مدیران جوان در بنادر و دریانوردی هرمزگان از حضور و تفکر بسیج در ابعاد مختلف اجتماعی، دانشی و علمی این اداره کل را نیز بسیار اثرگذار دانست.
این مسوول گفت: پایگاه مقاومت شهید مطهری شهرک شهید باهنر بندرعباس در زمره قدیمی ترین پایگاه های مقاومت این شهرستان محسوب می شود.
در پایان این مراسم از خدمات 'کیومرث جعفر صالحی' مسوول سابق پایگاه مقاومت شهید مطهری شهرک شهید باهنر تجلیل و 'صالح طالبی زاده' به عنوان مسوول جدید این پایگاه معرفی شد.
دفتر جدید پایگاه مقاومت شهید مطهری شهرک شهید باهنر بندرعباس در ضلع غربی مسجد امام رضا(ع) این شهرک قرار دارد.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.