به گزارش ایرنا، علی اللهیاری روز سه شنبه به مناسبت 14اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد و اغاز جشن نیکوکاری در یک نشست خبری افزود: 951 پایگاه در سطح مدرسه ها، 137 پایگاه در مساجد، 11 مورد در مصلی و 37 مرکز نیکوکاری دایر می شود.
وی با اشاره به اینکه شعار سراسری امسال جشن نیکوکاری باعنوان «عیدی برای همه»است، گفت: این جش روز چهارشنبه 15اسغند در مدرسه ها، پنجشنبه 16اسفند در مساجد و سطح استان و جمعه 17اسفند در مصلاها برگزار می شود.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ابزار داشت: باتوجه به جنگ اقتصادی دشمن و هدف قرار دادن قشر ضعیف جامعه، جشن نیکوکاری یکی از بهترین فرصت ها برای کمک و جلب مشارکت مردم در برنامه های فقرزدایی کمیته امداد است.
وی از شناسایی و ساماندهی حدود 20 هزار خانوار آسیب پذیر در هرمزگان جهت قرار گرفتن در چرخه حمایتی موقت کمیته امداد در راستای مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی نام برد .
اللهیاری بیان داشت: در جشن نیکوکاری سال گذشته 32 میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری شد و امسال پیش بینی می شود این رقم با روش های نوین پرداخت به 45 میلیارد ریال برسد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارکرد: استفاده از اپلیکشن ناب یکی از روش های نوین پرداخت کمک های مردمی به نیازمندان است که افراد علاقه مند می توانند جهت نصب این نرم افزار عدد 100 را به شماره 30007639 ارسال کنند.
وی یادآور شد: از هفته گذشته تاکنون 2 هزار بسته غذایی بین نیازمندان در هرمزگان توزیع شد که این رقم تا پایان سال به 10 هزار بسته افزایش می یابد.
هم اکنون بیش از 70هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هرمزگان هستند که حدود 20هزار نفر لع علت شرایط بد اقتصادی امسال به صورت موقت جذب شدند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.