به گزارش ایرنا، مهدی مهنی نسب روز شنبه در مراسم افتتاحیه مسابقه شنای قهرمانی استان افزود: در این دوره از رقابت‌ها ورزشکاران عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشتند و نفرهای برتر برای کسب عنوان قهرمانی از انگیزه‌های بالایی برخوردار بودند.
وی بیان داشت: در رده سنی زیر 7 سال، رادین جعفری ازهفت تیر، امیر رضا قاسمی از شیلات و آزاد زارعی از اتحاد قشم به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در رده سنی 8 تا 9 سال عنوان های اول تا سوم این مسابقه به احسان حدادیان، سید پارسا حسینی و متین محمدی اختصاص یافت.
رییس هیات شنای هرمزگان ادامه داد: در رده سنی 10 سال کیان شریفیان، سبحان امانی وهومن سهرابی از ورزشگاه هفت تیر مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
مهنی نسب یاد آور شد: رده سنی 11 تا 12 سال نیز امیر ارسلان زارع، کیارش رییسی و ایلیا لیاقت مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
رییس هیات شنا، شیرجه وواترپلو هرمزگان گفت : در رده سنی 13 تا 14 سال، امیر محمد امیر زاده عنوان نخست را به دست آورد و حمیدرضا ملک و سهیل قاسم زاده مقام دوم وسوم را کسب کردند.
وی عنوان کرد: نوجوانان در سنین 15 تا 17 سال احمد محمودی فر مقام اول را کسب کرد و سعید برتینا و محمد سعید عبدالهی به ترتیب در جایگاه دوم وسوم ایستادند .
این مقام مسوول درادامه به نتایج نفرهای برتر شنای رده های سنی دختران اشاره کرد و گفت: در گروه دختران رده سنی زیر 7 سال
آیدا زارعی مقام نخست را کسب کرد و همتا زمانی نژاد و اسرا بازماندگان مقام های دوم وسوم را کسب کردند .
وی ادامه داد: در رده سنی 8 تا 10 سال الهام رنجبر، رژین جعفری و آتنا پورجعفری به ترتیب عنوان های دوم وسوم رابه دست آوردند و در رده سنی 11تا 12 سال رحیمی، سروناز صادقی و نرجس رنجبر به ترتیب اول تا سوم شدند.
رییس هیئت شنای استان در ادامه گفت: در رده سنی 13 تا 14 سال پرنیا شهبازی مقام اول و رها مرانی زاده و فاطمه ملیوار مقام های دوم وسوم را از آن خود کردند.
وی بیان داشت: در سنین 15 تا 17 سال رقیه پاشنگ در سکوی اول قرار گرفت و نیکا رحیمی و مهرسا ماجدی مقام های دوم وسوم را کسب کردند.
همچنین مراسم اختتامیه شنای قهرمانی استان هرمزگان در سالن ورزشی هفت تیر بندرعباس برگزار که از خانواده اسماعیل زاده تجلیل و به نفرهای برتر دختر و پسر در این دوره از مسابقه، مدال، لوح و جوایز اهدا شد.
9944 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.