مرضیه سی سی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص وضعیت بارشی افزود: بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی نشان می دهد همچنین موج ناپایدار بر روی جنوب شرق کشور و استان هرمزگان از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده به ویژه روزهای جمعه و شنبه هفته آینده سبب ناپایداری های هوا، رگبار باران وزش باد شدید و مواج شدن دریا می شود.
وی ادامه داد: روز شنبه نیز در بیشتر نیمه شرقی استان بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق همراه با آبگرفتگی و افزایش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.
کارشناس پیش یبنی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: روز پنجشنبه در برخی نقاط غربی و شمالی و اواخر پنجشنبه تا جمعه در اکثر نقاط استان و نیز روز شنبه در بیشتر نیمه شرقی استان بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق همراه با آبگرفتگی و افزایش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.
به گفته سی سی پور، در روزهای جمعه تا اوایل شنبه با توجه به شدت بارش و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در برخی نقاط غربی و شمالی استان و نیمه شرقی تمهیدات لازم صورت پذیرد.
وی توصیه کرد: از اواخر پنجشنبه تا دوشنبه به ویژه جمعه و شنبه با توجه به طوفانی شدن دریا تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی صورت گیرد.
9887/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.