به گزارش ایرنا، احمدرضا پاکباز روز چهارشنبه در دومین همایش ذیحسابان و معاونان توسعه ادارات کل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در قشم افزود: همچنین دستگاه ها نمی توانند به جای ذیحساب در تطبیق هزینه ها تصمیم گیری کنند.
وی ادامه داد: ذیحسابان همچنین حق نگاه صرفه جویی در هزینه ها ندارند و این مسائل پیش از آن، در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مورد نظر قرار گرفته است.
مدیرکل نظارت بر ذیحسابی های کشور تصریح کرد: بودجه ای که به نهادهای مختلف تعلق می گیرد باید در راستای اهداف آن مجموعه مصرف شود و ذیحساب نمی تواند از منظر صرفه جویی به آن نگاه کند.
وی افزود: برای هماهنگی بین ذیحساب و دستگاه های اجرایی بهترین گزینه حضور ذیحساب ها در نشست های تصمیم سازی و تصمیم گیری است تا هنگامی که یک طرح به مرحله پرداخت می رسد، خود به خود تطبیق شده باشد.
پاکباز خاطرنشان کرد: هم اکنون نگاه به ذیحساب به عنوان مرجع نظارت تغییر یافته است و ذیحساب در نهادی که مشغول فعالیت است، برای سرعت یافتن امور باید راهکار ارائه دهد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگاران گفت: این دومین همایشی است که با حضور معاونان توسعه و ذی حساب های ادارات کل استان های این سازمان برگزار می شود.
علیرضا هوشیار افزود: این همایش با هدف هم افزایی و افزایش هماهنگی بین این 2 واحد در ادارات کل استانها برگزار می شود.
وی افزود: افزایش سرعت عمل، ارتقای نظم و شفافیت مدیریتی از جمله اهداف دیگر برگزاری این همایش است.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس، به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.
9944/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.