به گزارش ایرنا، شهید «فرخ باوقار زعیمی» یکم فروردین سال 40 در روستای طارم از توابع شهرستان حاجی آباد به دنیا آمد، مادرش 'آرام' نام داشت و پدرش 'رستم' که شغلش فروشندگی بود، نامش رستم بود.
وی تا مقطع چهارم متوسطه در رشته برق تحصیل کرد و با ثبت نام در بسیج عازم جبهه های جنگ شد.
این شهید دانش آموز 22اسفند سال 63 در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر شهید شد. پیکر این شهید حاجی آبادی در گلزار شهدای شهرستان بندرعباس قرار دارد.
شهید باوقار زعیمی که حدود 21 روز قبل از شهادتش (17 بهمن ماه سال 63)اقدام به نوشتن وصیت نامه کرده، وصیت نامه اش را با سلام به حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه اطهار و امام خمینی (ره) آغاز کرده است.
وی در ابتدای وصیت نامه اش شهادت را یک رسالت و عشق دانسته و آورده است:« شهادت مرگ نیست، رسالت است، رفتن نیست جاودانه ماندن است، جان دادن نیست بلکه جان یافتن است، به اجبار رفتن نیست به اختیار رفتن است، مردن نیست، تولد است، سکوت نیست فریاد است، تنفر نیست و عشق است».
این شهید ادامه داده است: از مردن هراسی ندارم برای من شهادت در راه حق خیلی شیرین است. خداوندا به محمدت و به خمینی ات سوگند که گرانبهاتر از جان خودم متاعی ندارم که بدهم و اینکه این بدن تکه تکه شده مرا بپذیر، خدایا تا آخرین نفسی که در دل دارم در سنگر خواهم ماند.
شهید باوقار زعیمی در بخش دیگری از وصیت نامه اش عنوان کرده است: پروردگارا اینک که برای رضای تو و برای خشنودی تو و امر خلیفه بر حق که نائب امام زمان (عج) می باشد قدم به صحنه جهاد علیه کفر می گذارم، بدان امید می رود که یا مرا به فیض شهادت برسانی تا شاید قطره ای باشم برای محو گناهانم و ادای دینی در قبال جمهوری اسلامی و یا مرا بیامرزی و توبه ام را بپذیری.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.