به گزارش ایرنا، در این سرمقاله به قلم علی زارعی آمده است: در زمان حضور درمحله ســنگ کن بندرعباس ، تعدادی از زنان ســاکن در این محله عنوان می کردند که به کاندیداها در زمان تبلیغات و مسوولان التماس کرده ایم که روی خور وســط محله پل مناســبی احداث کنند تا مجبور نباشــیم از روی پل دســت ســاز چوبی از روی فاضلاب عبور کنیم که هر لحظه ترس ســقوط فرزندانمان در فاضلاب های راکد و نیزارهــا را داریم که مدتی قبل هــم کودکی افتاد و فوت کرد.
بارها گفتــه ایم که به دلیل همین وضعیت خور باعث شــده اســت که حیوانات مختلف از جمله راسو،موش،مار و... وارد خانه های مان شده و آسایش نداریم. فرزندان مان به جای بازی در پارک و به دلیل نبود هیچگونه پارکی در محله مجبورند که در فاضلاب ها و کوچه های خاکی بازی کنند.
موضوعی که باعث بیماری شان می شود و هیچکس این وضعیت را نمی بیند و به التماس و خواهش های مان پاسخ نمی دهد. چرا کوچه های محله مان آسفالت نمی شــود؟
زارعی در ادامه سرمقاله خود آورده است: محله در زمان بارندگی دچار آبگرفتگی می شــود تا ارتفاع یک متر آب در خانه های مان بالا می آید و وسایل مان بر روی آب شناور می شود وآنگاه مسوولان برای امداد رســانی می آیند و وعده هایی می دهند که محله را ســاماندهی می کنند تا این اتفاقات تکرار نشــود و باز این وعده ها به فراموشــی سپرده می شود.
همانطور که وعده های کاندیداها در زمان تبلیغات و بعد از کســب رای به فراموشی سپرده می شود. گویا این مردم اینجا هستند که فقط رای دهند و بعدش فراموش شــوند. مسوولان بگویند که سهم ما از درآمد استان چیست و چرا کمترین امکانات به مردم این منطقه تعلق نمی گیرد؟ محله مان را به سایت تخلیه نخاله تبدیل کرده اند و مسوولان نمی آیند که وضعیت زندگی مان که از جنگ زده ها بدتر است را ببینند.
تاکی ما بایستی با این وضعیت زندگی کنیم. آیا حق ما از این زندگی و شــهر این است؟چرا مسوولان این محله رســیدگی نمی کنند و بعد از گذشت سال ها اقدامی را برای رفع مشکلات ساکنان انجام نمی دهند و برخی خانواده هــا بدون برق و امکانات زندگی مــی کنند و دیوار خانه شان چوبی اســت و امنیت در محله وجود ندارد؟
این موضوعــات را در حالی زنان و ســاکنان ایــن محله مطرح می کنند و بارها از طریق رســانه ها منعکس شــده است که مسئولان و متولیان مربوطه این فریادهــای بی صدا را کمتر شــنیده اند و تصاویر واقعی از زندگی ایــن مردمان را کمتر دیده اند.
امید می رود به مناسبت چهلمین بهار انقلاب، مسوولان در راســتای تاکیدات امام راحل(ره) و مقــام معظم رهبری برای رسیدگی به امورات محرومان، از این محله بازدیدهایی را داشته و با ساکنان گفتگو نموده و مشکلات شان را برطرف نمایند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.