به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته انتقاد برپایه حق گویی را اساس رشد یک جامعه دانست و خطاب به مسوولان اظهارداشت: یکی از وظایف مهم خبرنگاران نقد حق گویانه از وضعیت موجود است و مسوولان نباید از پاسخ به این انتقادها بترسند.
وی در بخشی از خطبه های امروز خود در خصوص شایعات تحریف قرآن و دلیل سلامت این کتاب از حدیث ثقلین به عنوان یکی از منبع های معتبر و معروف در سلامت قرآن نام برد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: کسی که می گوید قرآن کم یا زیاد شده اهل تحقیق و بررسی نیست و به دنبال دامن زدن به شایعات در بحث تحریف قرآن است.
آیت الله نعیم آبادی با بیان این مطلب که در هیچ جای دنیا سند دست خورده قابل اعتماد نیست، ابرازداشت: تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) طبق حدیث پیامبراکرم (ص) نشان دهنده غیرقابل تحریف بودن قرآن است.
وی از اهل بیت (ع) به عنوان منبع علم، معرفت و محبت یاد کرد و ابراز داشت: استفاده و تمسک علمی و عملی از اهل بیت(ع) براساس حدیث ثقلین ما را از انحراف ها و شایعات مصون می دارد.
امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان به دنبال آشفتگی و فلج کردن بازار و اقتصاد ایران هستند، شیعه و سنی باید به سخنان پیشوایان دین مان با دقت عمل کرده و از اهانت به مقدسات یکدیگر به سخنان بپرهیرند.
وی به نشست اخیر خود در اجلاس مسجد، پایگاه برادری جهان اسلام در بندرعباس اشاره و بیان داشت: مسجد فقط مکانی برای خواندن نماز نیست، مسجدهای ما باید کانون تبلیغ و تفسیر دین و فهم اسلام باشد.
آیت الله نعیم آبادی در بخش پایانی خطبه ها به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دهه فجر امسال اشاره کرد و یادآور شد: امسال در راهپیمایی پرشورتر شرکت کنید که آمریکا از دخالت در امور کشورمان پشیمان شود.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.