به گزارش ایرنا، احمد نفیسی روز سه شنبه در نشست کمیسیون کارگری استان هرمزگان بر بهره گیری از نیروهای بومی در صنایع استان تاکید کرد و افزود: باید عدل و انصاف و نسبت معقول و منطقی در این مساله رعایت شود.
وی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی، کمیسیون های کارگری شهرستان های استان باید با تشکیل نشست مداوم مسایل و مشکلات را رصد و مهار کنند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: در جایی که برای رفع مشکلات کارگری نیاز به ورود کمیسیون کارگری باشد باید اطلاع رسانی شود.
نفیسی بیان داشت: شرکت های صنعتی نیز باید کارگران فعلی خود را حفظ و حق و حقوق آنها را به موقع پرداخت کنند.
وی عنوان کرد: در شرایط ویژه امروز که آمریکا به طور صریح در جهت تشدید تحریم های قبلی و جدید خود با ما اعلام مقابله می کند، این مسائل بیانگر خوی تجاوزگرانه مسوولان این کشور دارد.
این مسوول در این رابطه گفت: دولت آمریکا از یک سو در راستای ایجاد فشارهای سیاسی برای ایران تلاش می کند و از سوی دیگر سازماندهی برای ایجاد نارضایتی های عمومی در بین فعالان اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.
نفیسی یادآور شد: این کشور از موضعی به ظاهر خیرخواهانه درصدد ایجاد شکاف بین دولت و مردم برآمده در حالی که محرک اصلی همه نارضایتی ها خود آمریکاست.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری همه مسوولان نظام ضمن عبور از این گردنه، روز به روز در جهت تقویت موضع دفاع از ارزش ها و آرمان های مقدس نظام گام برداریم.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.