به گزارش ایرنا، محمودرضا امیاری عصر سه شنبه در نشست با رئیسان هیات های ورزشی در هرمزگان اظهار داشت: هر هیاتی که در سال 98 فعالیت بیشتری داشته باشد، به طور قطع اعتبار بیشتری را جذب خواهد کرد.
وی با بیان اینکه به دنبال تحقق منابع مالی برای حمایت بیشتر از ورزش هرمزگان، هستیم، افزود: کمک یک ‌درصدی دستگاه‌های اجرایی به ورزش از جمله این موارد است که در صورت محقق شدن می‌تواند یکی از منابع خوب برای توسعه ورزش استان باشد.
امیاری یکی از اولویت های کاری اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان را نوسازی و بهسازی فضاها و سالن های ورزشی استان عنوان کرد و گفت: با کمبودهایی در این مسیر روبه رو هستیم، اما با این وجود تمام تلاش خود را انجام می دهیم و تاکنون موفق به نوسازی تعدادی از سالن های ورزشی فرسوده شده ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این نشست با اشاره به نتایج کسب شده از سوی تیم های اعزامی از استان به رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، گفت: انتظار بیشتری از تیم های اعزام شده داشتیم و امیدواریم سال آینده نتایج بهتری در این رقابتها کسب کنیم.
امیاری تاکید کرد: مدیران هیات های ورزشی باید همه نخبه‌های ورزشی از سراسر استان را شناسایی و بهترین‌ها را به این المپیاد اعزام کنند تا موفقیتهای بیشتری در حوزه ورزش هرمزگان رقم بخورد.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، تاکید کرد: از هیات های ورزشی خواستاریم تا رقابتهای شاخصی برای این ایام آماده کنند.
استان هرمزگان دارای 45 هیات ورزشی و 350 باشگاه ورزشی فعال با 67 هزار ورزشکار سازماندهی شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.