به گزاش ایرنا، سرهنگ علی اصغر عبادی نیک عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل و جابه جایی قرص های روانگردان توسط یک راننده تاکسی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی هرمزگان قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی های اطلاعاتی مشخص شد فردی به هویت 'ع .ل 'در پوشش راننده تاکسی نسبت به جابه جایی قرص و شربت روانگردان در سطح شهرستان بندرعباس و بندرلنگه اقدام می کند.
سرهنگ عبادی نیک تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در یک اقدام ضربتی و با هماهنگی مقام های قضایی، متهم را در بندرعباس دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 20 هزار عدد قرص ترامادول و هشت لیتر شربت متادون کشف کردند.
رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را برای پیگیری به پلیس 110 اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام ستاد مرکزی اطلاع‌رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو ،ترامادول و متادون علت 65 تا 70 درصد مسمومیت های ناشی از ترکیبات مخدر، در مراجعه کنندگان به بیمارستان هاست.
بر پایه آمار سازمان پزشکی قانونی سالانه حدود پنج هزار و 600 نفر در کشور بر اثر انواع مسمومیت ها جان خود را از دست می دهند و بیش از 50 درصد موارد مرگ ناشی از مسمومیت، به دلیل عوارض ناشی از سوء مصرف مواد مخدر و محرک است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.