به گزارش ایرنا، علی علیزاده روز دوشنبه در حاشیه بازدید معاون ساخت و توسعه راههای کشور از پروژه باند دوم رودان به کهنوج احداث باند دوم محور رودان - کهنوج را پراهمیت توصیف کرد و افزود: این طرح از ابتدای امسال از رودان به کهنوج در حال اجرا است.
وی افزود: این محور دارای 7 کیلومتر طول، یک تونل 600 متری و یک دستگاه پل بطول 200 متر و نیز یک دستگاه پل دیگر بطول 45 متر است.
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان بیان داشت: عملیات خاکبرداری این محور در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال 98عملیات خاک برداری و زیرسازی این 7 کیلومتر به پایان برسد.
به گفته علیزاده، با توجه به موقعیت راهبردی و ترانزیتی منطقه اجرای این طرح، زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی و معدنی و زمینه توسعه استان هرمزگان را بدنبال دارد.
وی یادآور شدند: محور بندرعباس به رودان و کهنوج یکی از کریدورهای اصلی شرقی و غربی کشور است که سهم مهمی در ترانزیت کالا به مقاصد آسیای میانه و افغانستان دارد.
به گزارش ایرنا، محمد رضا کدخدا زاده، معاون ساخت وتوسعه راه‌های کشور و جمعی از کارشناسان این حوزه در سفر به استان هرمزگان از محور رودان به کهنوج بازدید کردند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.