به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد پهلوانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: علاقه مندان در 2 سطح خواهران و برادران در رده های سنی16 تا 30 سال می توانند در رشته های قرائت(تحقیق) و حفظ کل شرکت کنند.
وی ادامه داد: رده های سنی 7 تا 16 سال نیز می توانند در رشته های قرائت (ترتیل)، حفظ جزء30، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات، قرائت نماز نام نویسی کنند.
مسوول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان آخرین مهلت ارسال آثار و اعلام نفرات برتر مرحله استانی به دبیرخانه مرکزی را 25 اسفندماه سال جاری اعلام کرد.
پهلوانی گفت: علاقه مندان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مسابقات قرآنی مدهامتان به آدرس www.modhammatan.com برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.
وی ترغیب مدیران کانون ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعال قرآنی، بسترسازی مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقه قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه و ملی و بین المللی، استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی قرآنی در راستای تقویت بخش فعالیت های قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را بخشی از هدف گذاری های این جشنواره عنوان کرد.
به گفته مسوول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان، مرحله کشوری سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به میزبانی استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.