به گزارش ایرنا، محمد مسعود تجریشی پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل محیط زیست هرمزگان اظهار داشت: داشتن بیش از یک هزار کیلومتر نوار ساحلی، جنگل های حرا، تالاب ها و جزایر بکر از جمله ظرفیت های ارزشمند زیست محیطی هرمزگان است.
وی افزود: باید با کمک این ظرفیت‌ها و سرمایه‌های خدادادی در جهت رسیدن به اقتصاد قوی بر پایه اقتصاد سبز و محیط ‌زیستی حرکت کرد.
‎ معاون انسانی سازمان محیط ‌زیست کشور اظهار داشت: امیدواریم که با حمایت های مسوولان و اجرای طرحهای نو و خلاقانه شاهد ایجاد اشتغال پایدار بر مبنای اقتصاد سبز در سراسر کشور از جمله استان هرمزگان باشیم.
تجریشی تاکید کرد: رعایت ملاحظات زیست محیطی و حفظ آن در توسعه صنعتی مهمترین عامل رسیدن به توسعه پایدار است که باید برای تحقق آن اقدام کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم بیان داشت: نگاه برخی ها در جامعه به موضوع محیط زیست، همچون نگاه به یک کالای لوکس است و آن را خیلی ضروری نمی دانند ، در صورتی که محیط زیست یک ضرورت مهم است.
بهروز اکرمی تصریح کرد: مسیر بسیار طولانی در پیش داریم تا بتوانیم اهمیت محیط زیست را درک کنیم و همه ما در حوزه محیط زیست باید یک هدف مشترک داشته باشیم.
وی افزود: وجود ظرفیت ‌های بسیارزیست محیطی در استان مسوولیت ما را بیشتر می ‌کند که باید برای حفاظت از آنها طرحی نو پایه ‌ریزی کنیم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که در سالن اجتماعات شرکت گاز سرخون و قشم برگزار شد، حبیب مسیحی تازیانی به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست هرمزگان معرفی و از تلاش های 10 ساله مجید وفادار تقدیر به عمل آمد.
مسیحی تازیانی دانش آموخته مدیریت محیط زیست در مقطع فوق لیسانس است و پیش از این معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست هرمزگان بود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.