به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه قشم اظهار داشت: وزیران باید در خدمت به مردم و سامان بخشی وضعیت اقتصادی، معیشتی و بیکاری در جامعه با همت و قدرتی مضاعف تلاش کنند.
وی با اشاره به وقایع یوم الله 13 آبان‌ ماه تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام در این روز با تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا را به گروگان گرفتند و با نابودی قدرت پوشالی آن ثابت کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی ‌تواند بکند.
امام جمعه قشم اظهار داشت: امام راحل(ره)، تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی بالاتر از انقلاب اول دانست زیرا ثبات، تحکیم، تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران بر محور اصول اولیه خود، وابسته به این اتفاق بود.
حجت الاسلام تارم تصریح کرد: از این رو بزرگداشت یوم الله 13 آبان به عنوان انقلاب دوم از اهمیتی دو چندان برخورد است، بویژه در شرایط امروز که دشمن با ادعای واهی اعمال تحریم ‌های جدید، به دنبال ایجاد جنگ روانی در ایران اسلامی است.
وی یاد آور شد: راهپیمایی سیزدهم آبانماه جواب دندان شکنی به آمریکاست و ملت ایران با به نمایش گذاشتن بصیرت خود شکست دیگری را برای آنان رقم خواهند زد.
وی ابراز داشت: آمریکا هر آنچه در توان داشته بر علیه ملت ایران به کار گرفته و گزینه جدیدی در دست ندارد.
امام جمعه شهرستان قشم شهادت پیامبر(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت و اضافه کرد: رحلت حضرت رسول(ص) در حقیقت شهادت است و باید از این مناسبت‌ها برای تبیین سیره آن بزرگواران در جامعه استفاده شود.
حجت الاسلام تارم در بخش دیگری از صحبت های خود با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: عضویت در شجره طیبه بسیج، بهترین مسیری است که می توان در سنین جوانی و نوجوانی انتخاب کرد.
وی یاد آور شد: بسیج دانش اموزی از مهمترین تشکل‌های بسیج است که به بهترین شیوه، نسل جدید را با ارزش‌های اسلام و انقلاب آشنا می ‌کند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.