به گزارش ایرنا، در پیام تسلیت محمد سلطانی ‌فر آمده است: خبر درگذشت جانباز سرافراز، فعال رسانه‌ ای و پیشکسوت جامعه رسانه ‌ای هرمزگان آقای 'ایوب دبیری نژاد' صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه «دریا»، موجب تاسف و تالم شد.
وی در این پیام افزوده است: بیش از 2 دهه فعالیت رسانه‌ ای و مدیریتی در حوزه رسانه از او چهره ‌ای ماندگار با آثار و برکاتی ویژه بر جای گذاشت.
سلطانی ‌فر ضمن تسلیت به بازماندگان، همکاران، دوستان و دوستداران ایشان و جامعه رسانه‌ ای کشور از خداوند منان برای آن مرحوم طلب غفران الهی و برای بازماندگان وی صبر مسالت کرده است.
ایوب دبیری نژاد متولد 1340 هجری شمسی است که از روز دوشنبه دوم مهرماه به علت سکته مغزی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری شد.
وی 6 روز تحت مراقبت های ویژه پزشکی بود که اقدامات درمانی موثر واقع نشد و بامداد یکشنبه در 57 سالگی به دیار باقی شتافت.
دبیری نژاد جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس بود که فعالیت رسانه ای خود را از 2 دهه قبل با تاسیس نشریه دریا آغاز کرد.
وی که مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه منطقه ای دریا بود سرپرستی خبرگزاری فارس در استان هرمزگان را نیز برعهده داشت.
دبیری نژاد هم چنین رییس مجمع عالی بسیج هرمزگان، سردبیری نشریه ساحل صدف و مدیریت موسسه مطبوعاتی فروزان را بر عهده داشت.
مدیرکلی دفتر امور شهری استانداری هرمزگان، دبیر ستاد دهیاری ها و شهرداری های هرمزگان، معاون فرهنگی اجتماعی و معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس، شهردار منطقه 2 بندرعباس، شهردار بندرخمیر، شهردار بستک و دبیری آموزش و پرورش از دیگر سوابق زنده یاد دبیری نژاد است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی، ضایعه درگذشت این همکار رسانه ای پرتلاش را به خانواده و همکاران وی و اصحاب رسانه استان تسلیت می گوید.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.