رئیس شورای‌شهر اراک گفت: شهردار معاملات و مناقصاتی که در شهرداری انجام می‌شود را شفاف‌سازی کند .

به گزارش ایلنا، کاوه فلک افلاکی عصر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این مناسبت به اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: امروزه هیچ‌کس نمی‌تواند تاثیرگذاری رسانه‌ها بر افکار عمومی را انکار کند و  صاحبان این رسته بین افراد جامعه دارای جایگاه بالا و بااهمیتی هستند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران شرافت و حیثیت خود را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند، گفت: سازمان‌های دولتی، غیردولتی، خدمات‌رسان و... همگی ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها دارند و باید توجه داشته باشند تمامی خبرنگاران را چه منتقد و چه حامی به‌طور یکسان مورد حمایت خود قرار دهند.

فلک‌افلاکی گفت: اگر قرار باشد ارگان‌ها و سازمان‌ها فقط رسانه‌های حامی خود را حمایت کنند و عرصه را برای رسانه‌های منتقد تنگ کنند در آینده شاهد جامعه‌ای عقب مانده خواهیم بود چراکه این انتقادات است که موجب رشد و رفع نواقص می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران نیز وظیفه دارند ضمن انتقادات سازنده و شجاعانه واقعیت‌های جامعه را به اطلاع مردم برسانند و در زمینه‌های مختلف شفاف سازی کنند.

رئیس شورای‌شهر اراک گفت: در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که از زمان شورای اول تاکنون این گونه دچار مشکلات اقتصادی و مالی نبوده‌ایم.

فلک افلاکی گفت: از آقای تاجران شهردار اراک انتظار زیادی داریم که معاملات و مناقصاتی که در شهرداری انجام می‌شود شفاف‌ باشد و همچنین شهردار باید شوراپذیر باشند و از شورای‌شهر فاصله نگیرند.

وی عنوان کرد: از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که شورای‌شهر را بر نمی‌تابند و آنها را رقیب خود می‌دانند انتظار داریم در کنار شورا باشند و در این صورت در کنارشان هستیم.

رئیس شورای‌شهر اراک افزود: از شهردار اراک انتظار داریم تلاش کنند قراردادهای پرسنل شهرداری به سمت و سویی برود که امنیت شغلی آنها بیشتر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.