« محسن شریفی» روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران خمین، افزود: اهالی رسانه در زمره گروه های مرجع فکری جامعه هستند که باید بر تقویت پرسشگری هدفمند، همراستایی طیف های مردمی با امور توسعه محور و تکیه بر تعهد و توان بخش های مختلف در پیشبرد امور تکیه کنند.
وی ادامه داد: تجهیز رسانه ها به دانش روز از مسایلی است که خبری کشور به شدت نیازمند آن است و باید در کوتاه ترین زمان کاستی ها در این بخش را جبران کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: تکیه بر رشد سواد رسانه ای و اجتماعی و تقویت فرهنگ جامعه باید با حرکت آگاهانه رسانه ها در لایه های مختلف مردم شتاب بگیرد
فرماندار خمین نیز در این آیین گفت: خبرنگاران چشم بینای مردم و مسئولان در مسایل مختلف کشور هستند و باید با برنامه و درایت به بهترین شکل عملکرد دولت و مسئولان را انعکاس دهند.
«احمد طهرانی» افزود: اصحاب رسانه در نقدهای منصفانه و دلسوزانه خود به جای نقد جایگاه افراد،به عملکرد مسئولان بپردازند تا مشکلات بهتر و سریع تر حل شوند.
وی گفت: تقویت زیرساخت های اطلاع رسانی در خمین یکی از اهداف در دست پیگیری است و در این راستا تلاش مضاعفی برای ساخت مکانی به نام خبرگزاری ایرنا دنبال می شود.
فرماندار خمین بیان کرد: امید بخشی و ایجاد نشاط در جامعه در شرایط کنونی وظیفه ای همگانی است و رسانه ها در این زمینه باید پیشتازی کنند.
رئیس شورای شهر خمین نیز در این آیین گفت: خدمت در حوزه اطلاع رسانی تلاش برای بسط فرهنگ، تقویت پیوست های اجتماعی و رشد دانایی در جامعه است و شاغلان این حوزه جایگاه مهمی در روند امور توسعه ای دارند.
«محمدتقی عظیمی» افزود:خمین شهدای رسانه را مدال های افتخاری خود می داند و به آن ها می بالد.
در این آیین از هفت خبرنگار شهرستان خمین تجلیل شد.
شهرستان خمین دارای یک هفته نامه و 2 دفتر خبرگزاری فعال است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.