حجت الاسلام والمسلمین «صفر قربانپور» روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه تبلیغات اسلامی استان مرکزی به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار در اراک، افزود: دشمنان نظام اسلامی در شرایط کنونی سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات داخلی ایران اسلامی را در دستور کار دارند و به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی از لحاظ ساختار حاکمیت اسلامی بر مبنای ولایت فقیه در جهان بی نظیر است که حفظ این آرمان های مقدس مستلزم مقاومت، ایثارگری، بصیرت، دشمن شناسی و جانفشانی در برابر توطئه ها است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: استقلال طلبی و استکبار ستیزی از اهداف والای انقلاب اسلامی و امام راحل محسوب می شود و برنامه ریزی منطقی مسئولان همراه با پشتیبانی ملت باعث شده تا نظام اسلامی به این اهداف والا دست پیدا کند.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی به دلیل روحیه استقلال طلبی و ظلم ستیزی بر مبنای موازین شرع مقدس همواره مورد هجمه های اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی از سوی استکبار جهانی بوده است، چرا که این آرمان های مقدس تا کنون نقش مهمی در روشنگری جامعه جهانی در راستای مقابله با نظام استکبار داشته است، بنابراین مردم و مسئولان باید با گسترش وحدت و همدلی در راستای حفظ ارزش های نظام بیش از پیش تلاش کنند.
حجت الاسلام قربانپور اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه وظیفه دارند با تحلیل بهنگام توطئه های دشمنان و انعکاس اهداف آن ها به لایه های مختلف جامعه دین خود را به نظام اسلامی ادا کنند.
وی تاکید کرد: معرفی ارکان حاکمیت اسلامی به عنوان نظامی موفق و کارآمد در همه سطوح باید در دستور کار اصحاب رسانه قرار گیرد.
17 مرداد روز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.