به گزارش ایرنا، سردار «سید قاسم قریشی» روز پنجشنبه در یادواره سرداران و یکهزار شهید خمین در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران همانطور که رزمندگان دوران دفاع مقدس در مقابل سلاح های پیشرفته دشمنان ایستادگی کردند در برابر هر توطئه و بدخواهی دشمنان قاطعانه مقاومت می کنند.
وی ادامه داد: دشمن می کوشد با فضاسازی ذهنی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بزرگنمایی کند و همه باید در برابر این دسیسه آگاه باشند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: مسئولان مکلف هستند که برای مشکلات اقتصادی تدابیر کاربردی بیاندیشند و مجلس و قوه قضائیه نیز را همه توان برای نظارت بر امور و برخورد با متخلفان در کنار دولت هستند.
سردار قریشی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال های اخیر بر مسایل اقتصادی و فرهنگی تاکید ویژه کردند و همه باید برای جبران نقیصه ها در این زمینه بسیج شوند.
وی گفت: تحریم ها آخرین حربه دشمنان است که برای ضربه زدن به نظام اسلامی طراحی کردند و ترامپ تنها مسئولیت اجرای آن را بر عهده دارد اما ملت بزرگ ایران بار دیگر دشمنان را ناامید می کنند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ملت ایران در شرایط سخت با تکیه بر داشته های داخلی می تواند بر مشکلات فائق بیاید همانطور که تحریم های گذشته خوداتکایی را در کشور رشد داد.
سردار قریشی اظهار داشت: دولتمردان آمریکایی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعتراف کردند که داعش با حمایت آنان ایجاد شده است.
وی عنوان کرد: توکل به خدا و وحدت و انسجام ملی رمز پیروزی در برابر دشمنان است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت:کشور به قرارگاه های مانند زمان جنگ نیاز دارد تا طبق تاکید مقام معظم رهبری بتواند امور را به بهترین شکل راهبری کند.
سردار قریشی افزود: در شرایط سخت اقتصادی احتکار کالا ظلم به ملت است.
وی افزود: دشمنی دولت آمریکا با ایران به دلیل بیداری اسلامی است و تحریم های اقتصادی علیه کشور ما نیز برخاسته از وحشتی است که ابرقدرت ها از الگوی حکومتداری اسلامی ایران دارند.
سردار قریشی مهمترین ویژگی شهدا را معامله با خدا دانست و افزود: شهدا جان خود را برای امنیت و آسایش کشور فدا کردند و با جانفشانی مدافع کشور و باروهای دینی خود شدند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز در این یادواره گفت: ملت یمن، عراق و سوریه با الگوی گیری از اخلاص و ایمان شهدا راه سربلندی و عزت را در مقابل قدرتمندان در پیش گرفته اند.
«محمدابراهیم رضایی» افزود: مردم مظلوم یمن قدرتمندانه در مقابل محاصره آمریکا، اروپا، اسرائیل و آل سعود ایستادگی کردند و در این مسیر هر روز اقتدار بیشتری می یابند.
وی ادامه داد: ملت آگاه ایران هرگز از تهدیدهای ترامپ نمی هراسند چراکه پایه این تهدیدها بر زیاده خواهی و بی منطقی است.
نماینده مردم خمین در خانه ملت تاکید کرد: ترامپ برای ملت پرافتخار ایران حقیر است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آینده نظام روشن است.
زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی یکهزار شهید ، 2 هزار و 500 جانباز و 90 آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.