مصطفی عرب روز سه شنبه در نشست کمیته روابط عمومی و رسانه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی افزود: 137 روابط عمومی دستگاه اجرایی و یکصد رسانه نوشتاری، شنیداری، دیداری و مکتوب در این کنگره وظیفه اطلاع رسانی را برعهده دارند.
وی ادامه داد: مشارکت مردم، رهبر معظم انقلاب و ایدئولوژی در کنار یکدیگر سه پایه مهم و اساسی پیروزی و دوام جمهوری اسلامی اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بوده و این سه اصل پایه و اساس برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان مرکزی است.
جانشین کمیته روابط عمومی و رسانه کنگره 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی گفت: انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی برای افزایش روحیه ایثار، شهادت و اتحاد در جامعه از برنامه های این کمیته است.
عرب افزود: در حوزه اطلاع رسانی تا کنون کمبود ها و کاستی هایی وجود داشته که در این یادواره و چهلمین سالگرد انقلاب تلاش شده مجاهدت های چهار دهه انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود.
وی تهیه و انتشار پنج ویژه نامه با موضوع راه و روش زندگی شهدا را از برنامه های کمیته روابط عمومی و رسانه کنگره 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی عنوان کرد و گفت: این ویژه نامه ها با همکاری خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسانه های استان تا زمان برگزاری این کنگره تهیه و منتشر می شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی یاد آور شد: 15 شهید رسانه و روابط عمومی در این استان وجود دارد که برگزاری یادواره این شهدا در دستور کار کمیته روابط عمومی و رسانه کنگره 6 هزار و 200شهید استان مرکزی قرار دارد.
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی نیز در این نشست گفت: مدیریت عملکرد و نظارت بر دایره فعالیت رسانه ها، روابط عمومی ها، مطبوعات، خبرگزاری ها و فضای مجازی از جمله وظایف کمیته روابط عمومی و رسانه کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان است.
امیرهوشنگ آذردشتی افزود: فرهنگ سازی ایثار و شهادت در این کنگره برعهده صدا و سیمای استان قرارداده شده است و در این حوزه فعالیت ها و اقداماتی انجام شده است.
کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و بزرگداشت 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی بهمن ماه امسال در اراک برگزار می شود.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.