به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز سه شنبه در دومین نشست شورای راهبری و سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی، افزود: مشکلات نظام اسلامی در بدو پیروزی انقلاب به مراتب بیشتر از شرایط کنونی بود اما مردم و مسئولان با برخورداری از روحیه انقلابی گری و کار برای رضای خدا، تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
وی ادامه داد: تغییر رویه مدیریتی باید اولین و مهمترین برنامه شورای راهبری و سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان باشد چرا که مدیریت امروز با سال های گذشته تفاوت بسیاری دارد و باید با تدوین برنامه های هدفمند به مقابله با دشمن پرداخت.
حقیقی اضافه کرد: در هفت ماه گذشته 60 درصد از نشست های شورای تامین استان به حل مشکلاتی پرداخته شد که اگر مدیران مربوطه وظایف خود را به خوبی انجام داده بودند این مسائل به شورای تامین نمی رسید، بنابراین وظیفه شناسی و انجام مطلوب امور محوله از سوی مدیران می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.
حقیقی گفت: مدیران وظیفه دارند با وحدت رویه و بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان مشکلات و کمبودها را به صورت کارشناسی فهرست بندی کرده و با رعایت اولویت به حل تنگناها اهتمام ورزند.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی و در صدر آنها استکبار جهانی با بزرگنمایی مشکلات و نواقص موجود کشور در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است و در این شرایط می طلبد مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران با ایجاد ارتباط با لایه های مختلف جامعه و بهره گیری از ظرفیت های رسانه ها دستاوردهای نظام را برای مردم و به خصوص جوانان تشریح کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: 13 کارگروه تخصصی برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشکیل شده که مسئولیت هر یک از این کارگروه ها به یکی از دستگاه های اجرایی واگذار شده است.
حجت الاسلام عباس هاشمی افزود: کارگروه فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگروه اقتصادی با مسئولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، کارگروه علم و فناوری با مسئولیت رئیس بنیاد نخبگان، کارگروه رسانه و فضای مجازی با مسئولیت مدیرکل صدا و سیما، کارگروه روستا و محرومیت زدایی با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان مرکزی سازماندهی شده است.
وی بیان کرد: ترسیم و تدوین اهداف انقلاب اسلامی، تشریح کارنامه درخشان انقلاب اسلامی، تولید و محتوای مورد نیاز برای رسانه ها و مبلغان دینی، برگزاری نشست های تخصصی با نخبگان، تعیین شاخص های تولید محصولات هنری و ترسیم افق امید بخش با نگاه به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف کارگروه ها است.
رئیس حوزه های علمیه استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی نیازمند شناخت هر چه بیشتر دوستان و دشمنان این نظام شکوهمند است.
حجت الاسلام و المسلمین کاظم سپاسی افزود: آمریکا، اسرائیل و آل سعود مثلث دشمنان انقلاب اسلامی محسوب می شوند و بدنه مدیریتی کشور باید همواره نسبت به توطئه های این دشمنان قسم خورده انقلاب آمادگی کامل داشته باشند.
وی اظهار داشت: باید میزان خدمات مدیران و اینکه چه میزان از مشکلات جامعه مربوط به تحریم ها و چه میزان در نتیجه سوء مدیریت ها به دست آمده را برای ایجاد اعتماد عمومی در جامعه شفاف سازی شود.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.