محمد تقی آبایی هزاوه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح اشتغال روستایی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت اما، دستور العمل پرداخت تسهیلات آن از دی ماه 96 به استان مرکزی ابلاغ و پرداخت شد تسهیلات از بهمن ماه پارسال کلید خورد.
وی بیان کرد: در این مدت یکهزار و 65 طرح اشتغال روستایی با اعتباری بالغ بر سه هزار و 110 میلیارد ریال در کمیته های فنی استان مرکزی مصوب و به بانک های عامل معرفی شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: 218 طرح تاکنون در بانک های عامل به عقد قرارداد انجامیده و 162 طرح موفق به دریافت 238 میلیارد ریال تسهیلات شده اند.
آبایی هزاوه تصریح کرد: سهم تسهیلات اشتغالزایی روستایی این استان یکهزار و 25 میلیارد ریال است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: 145 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی برای سال جاری در این استان با عاملیت بانک های ملی، صادرات و تجارت ابلاغ شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: 352 عنوان شغل در راستای مشاغل خانگی در این استان تعریف شده که متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به دستگاه های مربوطه مراجعه و یا از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.mashaghelkhanegi.ir نسبت به ثبت نام مشاغل خانگی اقدام کنند.
استان مرکزی با بیش از یک میلیون 400 هزار نفر جمعیت دارای یک هزار و 648 روستا است که یک هزار و 210 روستای آن دارای سکنه است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.