به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، دکتر سیروس سلمان نژاد افزود: این فرآورده های غیربهداشتی در راستای اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان از 27اردیبهشت ماه جاری به مدت یک ماه در جریان بازدید 51 گروه ثابت و سیار از 2 هزار و 204 مرکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در استان مرکزی کشف و معدوم شد.
وی ادامه داد: پنج هزار و 296 مورد بازدید بهداشتی در این مدت از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه مواد غذایی از جمله فروشگاه های گوشت قرمز و سفید، رستوران ها، غذاخوری ها و کبابی های داخل شهر و بین جاده ای، کارگاه های بسته بندی و فروشگاه های مواد خام دامی انجام شد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: در این مدت با 24 مورد خودرو های عرضه کننده غیر مجاز فرآورده های خام دامی برخورد شد و 22 متخلف بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند.
سلمان نژاد درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی 1512 به اداره کل دامپزشکی استان مرکزی و در شهرستان‌ها به شبکه دامپزشکی محل سکونت خود اطلاع دهند.
استان مرکزی با 12 شهرستان، و یک هزار و 539 روستا، دارای 622 واحد مرغداری صنعتی، 491 واحد گاوداری صنعتی و 191 واحد کارگاه پرورش آبزیان است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.