به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی روز یکشنبه در شصتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه، افزود: تا زمانی که بصیرت دینی و پیوند قوی ملت و مسئولان پابرجاست، هیچ کشوری نمی تواند خواسته های خود را بر ما تحمیل کند.
وی ادامه داد: روح امید، کار و تلاش باید در جامعه دو چندان شود و باید در سایه خودباوری و تکیه بر ظرفیت های داخل امور را به پیش برد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه تصریح کرد: آمریکا هرگز سرخیرخواهی نداشته است و اگر مسلمانان هوشیار باشند و علیه استکبار به پا خیزند، هیبت آمریکا برای همیشه در جهان شکسته می شود.
فرماندار زرندیه نیز در این نشست گفت: دولت در حوزه فرهنگی کارهای موثری انجام داده است و باید این مسیر مه یابد.
هادی فدایی تصریح کرد: استعدادیابی جوانان در زمینه های فرهنگی از اقدامات مهمی است که مدیران باید برای آینده کشور در نظر بگیرند و همواره پاسخگوی خواسته های جوانان و مردم باشند.
فرماندار زرندیه اظهار کرد: توسعه افکار امام خمینی (ره) وظیفه مسئولان است زیرا توجه به رفتار و گفتار رهبر فقید انقلاب اسلامی ، چراغ هدایت برای عبور از سختی ها است.
احمد جوانمرد دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز در این نشست، گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر و شیوه اجرایی این فریضه در جامعه ترویج پیدا کند بسیاری از مشکلات حل می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز در این نشست اضافه کرد: اکنون فضای کار در بخش فرهنگی مهیا است و باید همه دست اندرکاران به ویژه دستگاه های فرهنگی با تلاش و اهتمام جدی در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر در شاهراه مواصلاتی مرکز به جنوب و غرب کشور قرار گرفته و یکی از شهرستان های مهاجرپذیر استان مرکزی می باشد.
4896/6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.