مهدی زندیه وکیلی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات معلولان استان مرکزی افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت مجتمع معلولان استان توسط راه و شهر سازی به اداره کل بهزیستی استان با قیمت منطقه ای اختصاص یافته است و به زودی مراحل واگذاری آن تکمیل می شود.
وی اظهار کرد: بهزیستی استان پس از خرید، این زمین را به صورت رایگان در اختیار معلولان استان قرار می دهد و برای ساخت آن از ظرفیت خیران و اعتبارات بهزیستی استان استفاده می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: معلولان برای تردد به کارگاه اشتغال در روستای چغا نیاز به یک دستگاه اتوبوس دارند که این نیاز با همکاری اتوبوسرانی و شهردار اراک رفع خواهد شد.
زندیه وکیلی افزود: روستای چغا از سیستم دفع فاضلاب محروم است و تا اتصال به شبکه جمع آوری فاضلاب، با حفر چاه جاذب مشکل دفع فاضلاب کارگاه معلولان قابل رفع است.
وی اظهار کرد: ظرف 2 هفته آینده محور خاکی کارگاه معلولان روستا چغا با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی آسفالت می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: رفع و یا کاهش مشکلات معلولان نیازمند تعامل بین بخشی دستگاه های اجرایی است و استانداری مرکزی آماده هرگونه همکاری براین این قشر جامعه است.
بهزیستی استان مرکزی 70هزار توانجو را تحت حمایت خود دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.