به گزارش ایرنا، امامان جمعه استان در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه همگان را به حفظ وحدت دعوت و بر پیروی از آرمان های نظام و انقلاب در شرایط کنونی تاکید کردند.

*** خطیب جمعه ساوه: تخریب و تضعیف دولت از نظر شرعی حرام است
امام جمعه ساوه گفت: در شرایط کنونی و حساس کشور باید همه حامی دولت باشند و هر گونه تخریب و تضعیف دولت از نظر شرعی حرام است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه، اظهار کرد: همه باید دولت را حمایت کنند و موفقیت های آن را موفقیت نظام به حساب آورند و وجود دولت پنهان و سایه که با هدف تفرقه و اختلاف افکنی عنوان می شود را نیز قبول نداریم.
وی همه مردم، مسئولان و گروه های سیاسی کشور را به اتحاد فراخواند و گفت: اکنون وقت محکوم یا متهم کردن یکدیگر نیست اگر چه فضای انتقاد در کشور باز است و باید نگاه ها معطوف به دشمنی و بدعهدی آمریکا باشد.
امام جمعه ساوه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با کارگزاران نظام و توصیه های ایشان در خصوص برجام، گفت: نباید همه مشکلات اقتصادی کشور را به برجام گره بزنیم.
وی تاکید کرد: هرچند که ما با کشورهای اروپایی حاضر در معاهده برجام دشمنی نداریم اما سوابق و بدعهدی های آنان را فراموش نکرده ایم؛ از این رو اگر بخواهیم برجام تداوم یابد باید تضمین دهند که بدعهدی مذاکرات در سال 1383 را تکرار نمی کنند.

*** خطیب جمعه زرندیه: احزاب سیاسی کشور باید اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشند
امام جمعه زرندیه نیز در خطبه های نماز جمعه مامونیه بر ضرورت اتحاد و یکپارچگی ملت به خصوص احزاب سیاسی در برابر دشمنان به سرکردگی امریکا تاکید کرد.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی افزود: حل همه مشکلات اقتصادی و پویایی و شکوفایی ملی در گروی اتحاد و همبستگی ملی در شرایط کنونی است.
امام جمعه زرندیه گفت: دولتمردان باید به ظرفیت و استعداد های فراوانی که در داخل کشور وجود دارد، اتکا داشته باشند و با حمایت از توان بومی و جوانان نسبت به توسعه کشور اقدام کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: تجربه دوران انقلاب اسلامی نشان می دهد که دشمنان نظام بارها بی صداقتی خود را به ما اثبات کرده اند؛ از این رو باید با اتکا به قدرت لایزال الهی و صبر و تحمل مردم بی آنکه به بیگانگان چشم بدوزیم، مسیر ترقی و پیشرفت کشور را ادامه دهیم.
6539/4896/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.